:: L O V E ::

"I may write anything I want, U may think anything U want"
"The right to write, it's mine. To judge ? it's yours"

Thursday, May 31, 2012

cerita tentang cinta hati saya si chentahati

ZULFAKAH BIN NORAZRI: nama dia yg saya sayang :) hari ni tibatiba terasa nak tulis semua cerita pasal dia & kami....macamana kami kenal, macamana kami couple & bahagia sampai sekarang...alhamdullilah
   Kami kenal masa saya dengan kawan saya wanda tengah lepak2 minum starbucks kat padang DP..hahaha..a group of guys dtg kat kita orang datang ushaaaa...hahaha...so that was the first time i met him...tak pernah terfikir perjumpaan yang sajasaja macam tu rupanya permulaan jodoh kami....walaupun at first jarang contact sebab aku dah ada BF, tp dah takdir jodoh aku dengan BF aku masa tu tak panjang...masa aku tengah sedih and susah tu lah dia yang datang ushaa masa kat DP ni selalu ada...harihari ada untuk aku sampai aku terasa terbiasa dia ada...finally aku yang mengaku dulu aku suka dia and aku dah tak nak cari dia lagi sebab aku tak nak perasaan aku pada dia makin banyak....bila aku cube nak jauh, tak sangka dia pun mengaku yang dia ada perasaan kat aku juga...heheheee....since that, kami makin rapat...dia teman aku sahur dan buka puasa samasama setiap hari....lama juga kami macam tu, sampai lah aku balik kampung sebab nak raya baru dia cakap nak couple...bila ingat balik macam mana dia cakap masa nak ajak couple tu memang kelakar sangatsangat...memang gelak bila teringat....hahaha....biar lah yang ni aku seorang je yang tahu....rahsia kami :)
   Dari mula couple sampai lah sekarang, aku and dia jadi makin rapat dan rapat dan rapat lagi....selalunya in relationship, mulamula 2 3 bulan je yang okay kan....tapi kami makin hari makin tak boleh jauh...kalau boleh pun sekejap je...beberapa jam je....hahaha...aku senang sangat rasa rindu kat dia...mungkin sebab aku rasa selesa bila dia sentiasa ada dengan aku...tipu kami tak pernah gaduh...kami gaduh teruk gila, tapi setiap kali lepas gaduh mesi jadi lagi okay...aku makin faham dia, dia makin faham aku....kami sama walaupun banyak beza.....hahaha...selalunya dulu aku selalu percaya, dalam relationship seorang tu bagi lebih, seorang lagi mesti bagi kurang...sekarang aku tak percaya macam tu dah...sebab aku dengan dia bagi samasama banyak...banyak mana aku bagi, banyak tu juga lah dia balas balik
   Aku dengan dia beza umur jauh sangat..7 tahun...walaupun aku nampak muda and dia nampak tua, tapi tu lah hakikat dia....dia lagi muda dari aku...tapi aku tak kisah....aku pun tak kisah naik motor dengan dia...tak kisah dia dah tak nak belajar...tak kisah dia kerja biasabiasa je....ramai orang tak faham kenapa aku pilih dia...orang yang tak ada kat tempat aku tak kan faham....kami susah senang samasama, dia jaga aku elok, dia bagi aku kasih sayang yang cukup and tak pernah lagi kami nak mati sebab tak cukup duit nak makan....hanya aku je yang tahu macam mana dia bersusah payah buat macammacam kerja untuk tanggung aku...sebab ni lah aku banyak berubah untuk dia...dia berkorban untuk aku, aku berubah untuk dia
   Perasaan aku pada dia susah nak bayang kan...aku cuma boleh nak cakap, setiap kali dia bawa aku balik rumah family dia, perasaan aku masa ada atas motor on the way pergi rumah dia tu, rasanya macam esok nak raya...haa tu lah yang aku rasa....setiap kali okayyyy....rasa sebak, sayu and bahagia tu...sama macam apa yang aku rasa setiap kali malam raya....korang tak kan faham kot kecuali korang pun pernah rasa apa yang aku rasa ni :)
   Aku nak kata thanks kat dia sebab banyak berkorban and berubah untuk aku...banyak ubah perangai yang tak elok aku....ubah aku dari cerewet makan jadi tak berapa nak cerewet sekarang ni....thanks buat aku rasa walaupun hidup tak berapa senang tapi bahagia dengan apa yang ada....thanks terima aku seadanya....thanks buat aku rasa ada orang yang boleh sayang aku macam mana aku sayang dia...thanks for everything eventhough i know this is not enough to show u my gratitude....I LOVE U LIKE I NEVER LOVE SOMEONE BEFORE...sayang sampai syurga :)

No comments:

Post a Comment