:: L O V E ::

"I may write anything I want, U may think anything U want"
"The right to write, it's mine. To judge ? it's yours"

Kami dah kahwin ! yeaayy !

Muhammad Zulfa Nabil

Wednesday, March 10, 2010

reminisce..

kdg2 aku teringat balik
those bitter things..
sakitnya sampai skrg terasa..!!
teringat bukan sbb syg
tp sbb menyesal kenal kau..!!
sbb kau mak abah aku menangis..
tau tak..pukimak..!!
abah aku layan kau mcm anak sendiri
sbb tau kau dah tak ada bapak
mak aku lagi laaa..
sanggup lupe aku n masak ape yg ko suke mkn
kdg2 siap tapau kot suruh bg kat mak kau
mak kau yg layan aku mcm sampah tu..!!!
demn la kau..!!
ko ckp kat aku ape..
kau maki abah aku sbb aku serang betina tu..
woi..!!
mak n adik kau dulu halau n hina aku
pernah ke aku nak lawan balik..
pernah ke aku nak maki balik..
aku mmg menyesal sgt
menyesal kenal kau..
menyesal bwk ko masuk dlm family aku
sbb skrg hati family aku semua terluka..
semua sbb kau la fucker..!!!
i dont ever wanna see ur face again..
or hear ur name..
coz now u r like an ASSHOLE

2 comments:

  1. benda yg lepas jgn di kenangkan sgt.. jdkan sbg pengajaran.. i always be with u.. n i always support u... :)

    ReplyDelete
  2. oh my God!!
    that is too much and he's so rude ok...!
    *(sgt marah)*

    ReplyDelete